TRAINEN

JEUGDTRAINING

Voor de jeugd is er bij TTV De Veluwe volop gelegenheid om te trainen en je spel te verbeteren.

De competitie van de jeugd wordt op zaterdag gespeeld. Op dit moment spelen er 5 jeugdteams in de competitie van afdeling Oost, variërend in niveau van 1e klasse tot de startersklasse. Klik hier voor meer informatie over de competitie.

Beginnende Jeugd:

Woensdag van  18:15 - 19:30

Donderdag van 16:45 - 18:00 ( vol)

Vrijdag van        18:15 - 19:30

Vrije training
Vrijdagavond  NA 19:30 uur

Anker 1

SENIORENTRAINING

Senioren kunnen op vele tijdstippen trainen en genieten van onze sport tafeltennis. Onze eigen accommodatie biedt daartoe volop gelegenheid.
Maandagavond is een gewilde trainingsavond, vanaf 19.45 uur tot 20.45 is er iemand aanwezig die training geeft aan iedereen die dat wenst. Op woensdagavond is er gelegenheid om, desgewenst, onder leiding van onze clubtrainers, een balletje te slaan.
Op dinsdagmiddag van 14.00 uur tot 16.00 uur, op donderdag van 13.00 uur tot 15.00 uur en vrijdag van 13.00 uur tot 14.00 uur is onze zaal verhuurd en dus niet beschikbaar.
Vaak zijn er ook tijdens de competitieavonden, op dinsdag en donderdag, nog tafels vrij om te kunnen spelen.
Zelfs op zaterdag, wanneer er geen competitiewedstrijden zijn, en op zondag zijn er spelers actief in onze zaal.